Elke dag werken wij vanuit verschillende disciplines aan hetzelfde doel: de foodprofessional verbinden met het mooiste internationale en lokale aanbod. Bij het blijven optimaliseren van onze online marktplaats houdt onze visie ons op koers.

Onze drijfveren en de manier waarop we dingen zien en aanpakken, daar zijn we graag transparant over. Verhalen zijn er genoeg, dus delen we die hier. Zo lees je hoe wij denken over ontwikkelingen in de wereld om ons heen en hoe wij daarin van betekenis zijn. Diverse onderwerpen en verschillende personen uit de organisatie komen daarbij aan bod.

Uitdagingen en oplossingen voor de horeca
De visie van Wim Stroes, Regiodirecteur Noordwest-Nederland.

Het gaat goed met de Nederlandse horeca. De omzet in de branche is de afgelopen jaren gestegen. De consument gaat vaker uit eten en is daarbij steeds op zoek naar nieuwe ervaringen. De opgeleefde economie leidt bij veel van onze klanten tot meer gasten die vaker terugkomen. Dat is een luxe, die tegelijk meer druk legt op de flow in de keuken. Het personeelstekort dat de horeca momenteel in zijn greep houdt is dan ook het grootste probleem waar veel ondernemers nu tegenaan lopen.

Lees meer

Een transparante keten in een digitale wereld

De visie van Dick Slootweg, Algemeen Directeur.

"Duurzaam ondernemen is al jaren een vast onderdeel van onze bedrijfsvoering. Onze nieuwe naam verandert daar niets aan. Ook als Bidfood blijven wij ons inzetten voor duurzaamheidsonderwerpen waarbij wij als organisatie het verschil kunnen maken. Dat doen we niet alleen, maar samen met onze klanten, onze leveranciers en onze zusterbedrijven."

Lees meer

Food Reporter zet chefs op de kaart
De visie van Vivian Bruinsma en Marco van Davenhorst, oprichters van Food Reporter.

"De aanleiding voor deze story is de lancering van de nieuwe Food Reporter website. Een moment waar maanden naartoe is gewerkt. En hoewel de site zoals deze de lucht in is gegaan nog niet het eindstation is, zijn we toch al heel trots op het resultaat. De site is namelijk uniek in zijn soort: een platform dat niet restaurants, maar chefs een podium biedt."

Lees meer

Een marktplaats die verbind

De visie van Anouk Beeren, Directeur E-commerce & Marketing.

"Op 12 juni nemen we afscheid van de naam Deli XL. We heten dan officieel Bidfood. Bij onze nieuwe naam hoort een nieuw verhaal. Maar dat ik dit verhaal vanaf nu trots ga vertellen, betekent niet dat het nu pas is ontstaan. In dat opzicht is het bouwen aan Bidfood en de merkwaarden die we gekozen hebben al lang geleden begonnen. Dat is wat we bedoelen als we zeggen: 'we worden geen Bidfood, we zijn het al'."

Lees meer

Verse producten, van bron tot bord
De visie van Wim van der Aar, Senior Inkoper versproducten.

"Kwaliteit en betrouwbaarheid: die kernwaarden zie ik vertegenwoordigd in de versproducten van Bidfood. Als vers-inkoper streef ik ernaar om onze klanten kwalitatief hoogwaardige versproducten aan te bieden, met een zo groot mogelijke leveringszekerheid. Boven alles gaat de smaak, die moet geweldig zijn. Als je een versproduct van Bidfood eet moet je gelijk denken: doe mij er nog maar één!"

Lees meer

Volg de verhalen van Bidfood via onze social media kanalen. Of houd bidfood.nl/nieuws in de gaten om geen update te missen.