Bidfood stories

Elke dag werken wij vanuit verschillende disciplines aan hetzelfde doel: de foodprofessional verbinden met het mooiste internationale en lokale aanbod. Bij het blijven optimaliseren van onze online marktplaats houdt onze visie ons op koers.

Onze drijfveren en de manier waarop we dingen zien en aanpakken, daar zijn we graag transparant over. Verhalen zijn er genoeg, dus delen we die hier. Zo lees je hoe wij denken over ontwikkelingen in de wereld om ons heen en hoe wij daarin van betekenis zijn. Diverse onderwerpen en verschillende personen uit de organisatie komen daarbij aan bod.

Een transparante keten in een digitale wereld
Dick Slootweg, Algemeen Directeur
Duurzaam ondernemen is al jaren een vast onderdeel van onze bedrijfsvoering. Onze nieuwe naam verandert daar niets aan. Ook als Bidfood blijven wij ons inzetten voor duurzaamheidsonderwerpen waarbij wij als organisatie het verschil kunnen maken. Dat doen we niet alleen, maar samen met onze klanten, onze leveranciers en onze zusterbedrijven.

Lees meer

Een marktplaats die verbindt

Anouk Beeren, Manager E-commerce & Marketing
Op 12 juni nemen we afscheid van de naam Deli XL. We heten dan officieel Bidfood. Bij onze nieuwe naam hoort een nieuw verhaal. Maar dat ik dit verhaal vanaf nu trots ga vertellen, betekent niet dat het nu pas is ontstaan. In dat opzicht is het bouwen aan Bidfood en de merkwaarden die we gekozen hebben al lang geleden begonnen. Dat is wat we bedoelen als we zeggen: ‘we worden geen Bidfood, we zijn het al’.

Lees meer

Houd bidfood.nl/nieuws in de gaten om de ontwikkelingen te blijven volgen, en natuurlijk social media om geen update te missen.